Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sörkóstoló

18+ Határozott alkoholtartalom!

Zlaty Bazant

2015. augusztus 22. 18:00 - Nataniel

Heineken Hungária, Sopron

5% - árpamaláta, komló

Nem értem, miért kell itthon gyártani egy szlovák sört, hacsak nem azért, hogy magasabb legyen alkoholtartalma. Habja és élénksége megfelelő, íze keserű, de nem nagyon. Utóíze nem túl jó, de az olcsóbbak sokkal kukoricásabbak. Licencek közt igen jó, de drága.

Íz: 6 - csak a keseríz érződik, de az jó

Utóíz: 4 - nem kell sok, hogy kissé kellemetlen legyen

Hab: 5 - van, de nem sok, élénk, de nem eléggé

Hangulat: 5 - nem rossz, de nem is vártam többet

Ár: 8 - 209-ért láttam, annyit nem ér

5,6 - Kellemes licenc, de nem elég jó, főleg az árához képest R/A/P/O - 5,7

keserű: 3keserű: 3keserű: 3édes: 1víz: 1

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kost.blog.hu/api/trackback/id/tr913025912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása