Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sörkóstoló

18+ Határozott alkoholtartalom!

Budweiser 1795

2015. szeptember 17. 18:00 - Nataniel

Budějovický Měšťanský Pivovar, České Budějovice

4,7% - komlókivonat

Szépen habzik és gyöngyözik. Ízét az a komló határozza meg, ami a Holstenben is van, ami mögött egyre erősödő keseraroma és édes is. Utóíze alig van, kezdetben a komló, majd ahogy megszokom, a másik kettő is előjön, de nem az első néhány kortyra.

Íz: 6 – közepesen összetett és elég élénk, de ez nem finom komló

Utóíz: 5 - a vége már kellemetlen picit és addig se túl jó

Hab: 7 – szép és üde

Hangulat: 5,5 - árához képest kimagasló

Ár: 8 - 179 Ft kedvező akcióban

6,3 - Jóval komlósabb, mint a normál R/A/P/O - 6,2

keserű: 3keserű: 3keserű: 3édes: 3édes: 3édes: 3komló: 5komló: 5komló: 5komló: 5komló: 5

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kost.blog.hu/api/trackback/id/tr353183743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fepu87 2011.12.18. 17:49:01

Ilyet vettem az ünnepekre egy kartonnal...169-ért egész jó! Sőt azt mondom megéri,de a legjobb cseh sör szerintem a Staropramen!

graw2 2012.07.14. 23:06:19

Én is vettem régebben egy kartonnal ebből a förtelmes katyvaszból (sörnek semmiképp nem nevezném), mert azt hittem, hogy ez az eredeti Cseh Budvar (Budejovice Pivovar) féle Budweiser, ami az egyik kedvencem. Még csodálkoztam is, hogy vajon miért változott meg a doboz kinézete. Megmagyaráztam magamnak, hogy "1795" ez biztosan valami jubileumi kiadás. Első korty után kiült a döbbenet az arcomra, mert a jól megszokott íz helyett valami egészen mást kaptam, valami szörnyűségesen édeskés karamellás, marcipános beütés, végén poshadt, savanykás utóízzel. Meg sem ittam, mert úgy véltem megromlott. Visszavittem a Tesco-ba és ott mondták, hogy az 1795 Budweiser és a Budvar Budweiser az két különböző sör. Ekkora brutál átverést már rég láttam! Szentségtörés ezt a sört ezen a néven árulni. És a legszebb az egészben, hogy rá van írva a dobozra "Original Czeh Lager Budejovice"-i sör! Felháborító, hogy fordulhat elő ilyen a ami világban?? Itt meg még tesztelik is, agyam eldobom! Még szerencse, hogy visszaadták a pénzem a Tescoban...Olcsó volt de legalább sz@r!
süti beállítások módosítása